[O1] prośba o pomoc w interpretacji logów - nowa octa w OCP?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mazzutu
    Classic
    • 2007
    • 7

    [O1] prośba o pomoc w interpretacji logów - nowa octa w OCP?

    Podlokietnik pasuje z tego co pamietam. Pierwszy element inny z tych plastikow to jest ramka dookola biegow i potem to co idzie w gore do deski. Sam ten plasik gdzie przychodzi podlokietnik jest taki sam u nas i tam.
    Octavia II 1.9 TDi Ambiente , krajowa ; )
  • iksik2
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2006
    • 844

    #2
    [O1] prośba o pomoc w interpretacji logów - nowa octa w OCP?

    Witam,

    kumpel przymierza się do zakupu Octy 1 - mieliśmy możliwość przewieźć się nią i zrobić pomiary Poniżej dwa z nich. Pierwszy wydaje mi się że turbo trochę przeładowało (ale octa stała kilka dni), drugi pomiar już chyba ok? Z tym że VAG przez ostatni rok to głównie w szafie leżał i mogę się mylić co do interpretacji.. Dlatego proszę o pomoc

    Pierwszy LOG:
    Saturday,29,November,2008,14:21:14
    038 906 012 HC,,1.9l R4 EDC 0000SG 4923,

    ,Group A:,'008,,,,Group B:,'011,,,,Group C:,'010
    ,,Engine speed,I.Q. Driver's req.,I.Q. via rpm(Torq),I.Q. via air mass,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,D.cycle MAP v.,,MAF Sensor,Atmos. Pressure,Manifold Pressure,Throttle
    ,TIME,rpm,40.0-42.0 mg/H,35.5-36.5 mg/H,36.0-39.0 mg/H,TIME,rpm,1850-1950 mbar,1700-2080 mbar,45-95%,TIME,230-370 mg/H,Sensor-f96-,MAP sensor-G71-,%Throttle
    Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, mg/str,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %
    ,0.01,1554,0.0,39.4,19.4,0.36,1512,989.4,1009.8,29 .5,0.72,315.0,979.2,1020.0,9.4
    ,1.08,1470,4.6,38.6,20.2,1.45,1491,1091.4,1040.4,3 6.3,1.84,590.0,979.2,1111.8,100.0
    ,2.25,1533,45.8,39.2,35.8,2.65,1617,1856.4,1621.8, 37.1,3.05,1020.0,979.2,1938.0,100.0
    ,3.40,1764,45.4,41.4,43.4,3.76,1848,1968.6,2335.8, 72.1,4.12,1070.0,979.2,2162.4,100.0
    ,4.48,2016,44.8,42.0,44.4,4.84,2079,1999.2,2091.0, 66.9,5.20,1110.0,979.2,2121.6,100.0
    ,5.56,2226,44.6,41.4,44.4,5.92,2310,1999.2,2131.8, 72.9,6.28,1055.0,979.2,2101.2,100.0
    ,6.64,2457,44.4,41.2,44.0,7.00,2541,1999.2,2070.6, 74.9,7.36,1030.0,979.2,2070.6,100.0
    ,7.72,2688,44.2,40.8,43.8,8.08,2772,1999.2,2050.2, 76.1,8.44,955.0,979.2,1999.2,100.0
    ,8.80,2919,44.0,40.4,43.6,9.16,2982,2009.4,1907.4, 70.1,9.52,900.0,979.2,1897.2,100.0
    ,9.88,3108,43.8,40.2,43.2,10.24,3171,2019.6,1948.2 ,69.7,10.60,930.0,979.2,1968.6,100.0
    ,10.96,3297,43.8,39.8,42.8,11.32,3360,2029.8,2019. 6,71.3,11.68,920.0,979.2,2029.8,100.0
    ,12.04,3486,43.8,39.0,42.6,12.40,3549,2040.0,2050. 2,71.7,12.76,930.0,979.2,2060.4,100.0
    ,13.12,3675,43.8,38.6,42.2,13.48,3717,2040.0,2060. 4,73.3,13.84,900.0,979.2,2050.2,100.0
    ,14.20,3843,43.8,38.4,41.8,14.56,3885,2040.0,2060. 4,74.5,14.92,900.0,979.2,2070.6,100.0
    ,15.28,3990,43.8,38.4,41.4,15.64,4053,2040.0,2060. 4,75.3,16.00,735.0,979.2,1989.0,0.0
    ,16.36,3087,0.0,40.2,34.2,16.67,2184,999.6,1703.4, 31.5,17.00,325.0,979.2,1458.6,3.9

    i drugi:
    Saturday,29,November,2008,14:22:26
    038 906 012 HC,,1.9l R4 EDC 0000SG 4923,

    ,Group A:,'003,,,,Group B:,'011,,,,Group C:,'010
    ,,RPM,Mass Air / Rev.,Mass Air / Rev.,Duty Cycle,,RPM,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle,,MAF Sensor,Atmos. Pressure,Manifold Pressure,Throttle
    ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,230-370 mg/H,Sensor-f96-,MAP sensor-G71-,%Throttle
    Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP, mg/str, mbar, mbar, %
    ,0.32,1512,425.0,310.0,46.2,0.68,1512,1805.4,1081. 2,19.9,0.01,305.0,979.2,1009.8,5.9
    ,1.40,1617,850.0,810.0,4.8,1.76,1680,1907.4,1795.2 ,46.6,1.04,665.0,979.2,1275.0,100.0
    ,2.48,1848,850.0,1165.0,4.8,2.84,1932,1999.2,2244. 0,64.1,2.12,1100.0,979.2,2091.0,100.0
    ,3.56,2100,850.0,1080.0,4.8,3.92,2205,1999.2,2142. 0,71.7,3.20,1085.0,979.2,2152.2,100.0
    ,4.57,2352,850.0,1050.0,4.8,4.89,2415,1999.2,2091. 0,72.9,4.25,1060.0,979.2,2131.8,100.0
    ,5.54,2562,850.0,1020.0,4.8,5.89,2625,1999.2,2070. 6,75.7,5.21,1035.0,979.2,2091.0,100.0
    ,6.62,2793,850.0,940.0,4.8,6.98,2856,2009.4,1907.4 ,70.1,6.26,960.0,979.2,2029.8,100.0
    ,7.70,3003,850.0,895.0,4.8,8.06,3087,2019.6,1948.2 ,69.3,7.33,900.0,979.2,1907.4,100.0
    ,8.78,3234,850.0,915.0,4.8,9.14,3297,2029.8,2019.6 ,71.7,8.42,920.0,979.2,1968.6,100.0
    ,9.86,3423,850.0,920.0,4.8,10.22,3486,2040.0,2070. 6,73.7,9.50,930.0,979.2,2040.0,100.0
    ,10.93,3612,850.0,915.0,4.8,11.28,3675,2040.0,2060 .4,74.1,10.58,930.0,979.2,2070.6,100.0
    ,12.00,3801,850.0,885.0,4.8,12.36,3864,2040.0,2050 .2,74.5,11.64,900.0,979.2,2060.4,100.0
    ,13.08,3969,850.0,875.0,4.8,13.44,4032,2040.0,2070 .6,76.5,12.72,890.0,979.2,2060.4,100.0
    ,14.16,4137,850.0,850.0,4.8,14.52,4074,1091.4,2040 .0,39.0,13.80,875.0,979.2,2070.6,100.0
    ,15.24,3780,850.0,665.0,4.8,15.60,2772,1030.2,1774 .8,31.5,14.88,680.0,979.2,1927.8,0.0
    ,16.32,1764,260.0,355.0,78.1,16.68,2793,1030.2,122 4.0,31.5,15.96,700.0,979.2,1591.2,0.0
    ,17.39,2772,295.0,600.0,4.8,17.76,2709,1030.2,1519 .8,31.5,17.04,550.0,979.2,1346.4,0.0

    Z góry dzięki serdeczne za wypowiedzi

    ---------------------------------------------------------------------

    nikt nie podpowie? może przerobić logi w jakiś sposób żeby były bardziej czytelne?
    o1 poszła w świat. 10 lat minęło jak jeden dzień

    Komentarz

    • handzol
      Ambiente
      • 2006
      • 212

      #3
      Przerób te logi,taki widok ludzi zniechęca

      Komentarz

      • iksik2
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2006
        • 844

        #4
        handzol, bardzo chętnie - ale na jaki widok? Poprzednio jak wrzuciłem przerobione (, na ; i . na , - żeby się bez problemu w excelu otwierało) to zostałem uświadomiony że mam wrzucać tak jak było zapisane w VAGu :P
        o1 poszła w świat. 10 lat minęło jak jeden dzień

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Czasem sztanga sie przycina, wiec trzeba intensywniej pojezdzic puki jeszcze sztanga dziala i problemow nie powinno byc w przyszlosci.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          Pracuję...